پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

تجمع مردمی گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در بابل

تجمع مردمی گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در بابل برگزار شد

 تجمع گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی امروز پنجشنبه با حضور مردم و مسوولان و با سخنرانی دکتر احمد نادری نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) شهرستان بابل برگزار شد.

 

ایرنا: دراین مراسم روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، قاسم عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امام جمعه بابل و دکتر علی کریمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اظهار این که در تقویم جمهوری اسلامی ۹ دی به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، گفت: برای درک روز بصیرت باید به فلسفه به وجود آمدن این روز اندیشید تا متوجه شویم که چه عواملی باعث به وجود آمدن این روز شده است.

احمد نادری تصریح کرد: در ۹ دی مردم بار دیگر با اتحاد و وحدت ایستادگی مقابل فتنه ها را به نمایش گذاشتند ،این حرکت نشانه بصیرت به اندیشه‌های مرتبط با اهداف انقلاب جمهوری اسلامی ایران بوده است که همچنان تداوم دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد که برخی از خواص در طول تاریخ انقلاب به انحراف کشیده شدند ،امروز کشور در عرصه‌های مختلف پیشرفت هیا خوبی پیدا کرده است ، موضوعی که سبب تحرک بیشتر دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی شد.

نادری با بیان این که مشکلات عمیق اقتصادی کشور سبب شد تا آحاد مردم این چالش را درک کرده و ناراضی باشند ،خطاب به مردم گفت: بدایند قرار نیست هیچ گاه بیگانگان مشکلات ما راحل کنند ،بلکه باید با اتحاد همگانی مشکلات پیش روی کشورمان را حل کنیم.

وی گفت: مطمئنا این بار این با اتحاد همگانی به عنوان رمز عبور از مشکلات و فتنه ها عبور خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *