پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

تساوی دیگر در کارنامه دریای کاسپین بابل

تساوی دیگر در کارنامه دریای کاسپین بابل

      تیم دریای بابل در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال، مقابل مهمانش شهرداری همدان با نتیجه مساوی متوقف شد.

خبرگزاری صدا و سیما؛ هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ در شهر‌های مختلف پیگیری شد که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم دریای بابل از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه بعدازظهر امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان شهرداری همدان بود که نتیحه این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم دریا که هفته گذشته وحید بیاتلو سرمربی خود را به علت استعفا به همراه نداشت و در غیابش محسن ربیع خواه بازیکن اسبق پرسپولیس را به عنوان مربی – بازیکن روی نیمکت داشت در برابر مهمانش آرمان گهر سیرجان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و امروز هم این نتیحه در برابر شهرداری همدان تکرار شد.

در دقایل اولیه بازی طی یک موقعیت خوب برای دریا پاس در عرض منصف به محمد زاده رسید که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷ این شهرداری همدان بود که ارسالی را روی دروازه دریا انجام داد که ضربه سر آرمین طلایی منش به تیرک برخورد کرد که توپ برگشتی را گلر تیم دریا در اختیار گرفت.

در نیمه دوم شهرداری بازی را بهتر شروع کرد، اما در ادامه این دریا بود که حوالی دقیقه ۷۵ طی ارسالی توپ را به تیر دروازه همدانی‌ها کوبید.

گفتنی است در بحث داوری دو تیم اعتراض خاصی را انجام ندادند و تیم داوری روز آرامی را پشت سر گذاشت.

از حواشی این دیدار هم می‌توان به حضور هزار نفری هواداران دریا اشاره کرد که از بیرون ورزشگاه این دیدار را تماشا کردند.

دریا تلاش داشت امروز در دیدار خانگی با دست پر از زمین خارج شود تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهد، اما موفق به این کار نشد.

باید در هفته‌های آینده دید آیا مسئولان این تیم بابلی فکری به حال این تیم می‌کنند یا نه؟

با این نتیحه مساوی دریا با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند و شهرداری همدان هم با ۱۷ امتیاز در مکان هفتم جدول  قرار گرفت.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *