پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
کرونا

خیزش زیرپوستی کرونا در بابل و مازندران

خیزش زیرپوستی کرونا در بابل و مازندران

      شبانه روز گذشته، ۳۳ بیمار تازه مبتلا به سویه جدید اُمیکرون در مراکز درمانی مازندران و بابل شناسایی، پذیرش و بستری شدند.

خبرگزاری صدا و سیما؛ ۲۴ ساعت گذشته، با شناسایی، پذیرش و بستری ۳۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، شُمار بستری شدگان در این مراکز درمانی به ۷۰ نفر رسید.

همچنین در این مدت، ۴۲ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمان خود (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.

هم اکنون ۲۰ بیمار مبتلا به سویه جدید اُمیکرون، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

امروز هم موردی از فوت بر اثر کرونا در مراکز درمانی مازندران و بابل ثبت نشده است.

بستری ۲۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا در مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته، ۲۸ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و در همین مدت ۴۰ بیمار با بهبودی نسبی ترخیص شده اند.

دکتر فرهاد غلامی افزود: هم اکنون ۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۱۸ بیمار با علائم تنفسی حاد، تحت درمان های تخصصی (مراقبت های ویژه) قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹، امروز در مراکز تحت پوشش این دانشگاه ثبت نشد.

بستری ۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بابل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: با شناسایی و بستری ۵ بیمار تازه مبتلا به سویه جدید اُمیکرون، مجموع بیماران بستری در چهار بیمارستان این شهرستان به ۱۱ نفر رسید.

دکتر سید علی مظفر پور با بیان اینکه در این مدت ۲ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شده اند افزود: در حال حاضر ۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های شهرستان بابل، تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: امروز نیز موردی از فوت بر اثر کرونا، در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت نرسید.

روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل تاکید کردند: با آغاز در روزهای سرد پاییزی در مازندران، شُمار افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی استان، روند افزایشی یافته و شیوع آنفلوآنزا نیز مزید بر علت شده است. بنابراین مردم مازندران، باید بیشتر از قبل دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی
بر اساس آخرین اطلاع رسانی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در باره رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور، ۱۱ شهر مازندران شامل بهشهر، سیمرغ، جویبار، آمل، بابل، بابلسر، محمودآباد، نور، نوشهر، عباس آباد و تنکابن در وضعیت آبی و همچنین ۱۱ شهر دیگر استان شامل گلوگاه، نکا، میاندورود، ساری، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، فریدونکنار، چالوس، کلاردشت و رامسر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *