پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

اجرای 57 پروژه مشارکتی کشاورزی در بابل

اجرای 57 پروژه مشارکتی کشاورزی در بابل

      مدیر جهاد کشاورزی بابل از اجرای 57 پروژه مشارکتی در زمینه های زراعت، باغبانی و دام در مراکز 9 گانه جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد.

      به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده با بیان اینکه ترویج و آموزش زیربنای رشد و توسعه کشاورزی است و از مهم ترین عوامل دستیابی به توسعه پایدار کشاورزی، نیروی انسانی دانا و توانا و تأثیرگذار در بخش کشاورزی است، اظهار داشت: با برنامه ریزی اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل، 57 پروژه مشارکتی کشاورزی شامل سایت های الگویی، واحدهای نمایشی، طرح های تحقیقی ترویجی و سایت تولید محصول سالم در زمینه های زراعت، باغبانی و دام در مراکز 9 گانه جهاد کشاورزی این شهرستان اجرا شد.

     وی ادامه داد: در راستای برگزاری آموزش های گروهی بخش کشاورزی، 369 کارگاه آموزشی با حضور 15 هزار و 334 نفر، 259 دوره آموزشی با حضور 10 هزار و 491 نفر و 32 بازدید ترویجی با حضور 344 بهره بردار انجام شد.

     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: آموزش انفرادی 51 هزار و 208 بهره بردار و ارسال هزار و 77 پیام رویدادهای ترویجی به 32 هزار و 112 بهره بردار عضو در کانال های مجازی از جمله اقدامات ترویجی این مدیریت در سه ماه نخست امسال بود.

     وی خاطرنشان ساخت: سه ماهه نخست امسال در بخش انتقال دستاوردهای جدید و به روز محققین و مراکز تحقیقات، 8 روز مزرعه با حضور 553 بهره بردار و کشاورز پیشرو در مزارع پایلوت این شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *