پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

اعتراف سارق دوچرخه به 20 فقره سرقت در شهرستان بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در شهرستان بابل بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه حیدرکلا  این فرماندهی قرار گرفت.   

خبرگزاری آریا: سرهنگ سرهنگ محمدزمان فرمانده انتظامی شهرستان بابل بیان داشت ، ماموران با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی های میدانی توانستند عامل این سرقت ها را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی سارق و همدست وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.     
فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات اولیه انجام شده به بیش از  20 فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان اعتراف کرد.          
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می کنند و باعث ایجاد نا امنی در جامعه می شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن110به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *