پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
قطع گاز

بابل و 3 شهرستان مازندران احتمال قطع گاز

بابل و 3 شهرستان مازندران احتمال قطع گاز

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل بیشتر در وضعیت بحرانی گاز قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف در استان احتمال قطع گاز دور از انتظار نیست.

بلاغ مازندران: قاسم مایلی رستمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شاهد اُفت ورود فشار گاز به استان هستیم گفت:متاسفانه فشار ورودی گاز استان از هزار پوند به ۱۴۰ پوند رسیده است، یعنی هشت تا ۹ برابر کاهش فشار ورودی گاز را در استان شاهد هستیم.
 
وی افزود:با توجه به برودت هوا مصرف متوسط گاز خانگی استان از ۳۳ تا ۳۵ میلیون متر مکعب به ۴۰ میلیون متر مکعب رسید، و این خطر اُفت و قطعی گاز خانگی را چندین برابر بیشتر کرده است.
 
 مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل بیشتر در  وضعیت بحرانی گاز  قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف در استان احتمال قطع گاز  دور از انتظار نیست.
 
این مسئول ادامه داد: برای جلوگیری قطع احتمال گاز مشترکان خانگی در سه روز آینده گاز مصرفی جایگاه‌های سی ان جی بخش ادارات و واحد‌های سورتینگ قطع شده است.
 
 مایلی رستمی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از افت فشار گاز و قطع آن به ویژه در مناطق دوردست کوهپایه‌ای و سردسیر، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
 
 وی با تأکید بر لزوم تنظیم وسایل گرمایشی در دمای مناسب از مشترکان خواسته شد، از گرم کردن محیط‌های بلا استفاده پرهیز و دمای منزل را بین ۱۸ تا ۲۲ درجه حفظ کنند تا بخش‌های نیروگاهی، تولیدی و صنعتی با جریانی ایمن و پایدار، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *