پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

ثبت 437 شغل جدید در سامانه رصد اشتغال بابل

ثبت 437 شغل جدید در سامانه رصد اشتغال بابل

      مدیر جهاد کشاورزی بابل از ثبت 437 نفر شغل جدید در سامانه رصد در این شهرستان خبر داد.

  خبرگزاری آریا: محسن علی گل‌زاده با بیان اینکه سامانه رصد ثبت اشتغال یکی از راهکارهایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرد، اظهار کرد: بر این اساس افراد جویای کار می توانند با ثبت نام در این سامانه درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب و یا همان درخواست استخدامی اعلام کنند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: از ابتدای امسال تاکنون اسامی 437 نفر که با حمایت جهاد کشاورزی این شهرستان شاغل شدند در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.
وی تصریح کرد: اطلاعات شاغلان در این سامانه براساس خوداشتغالی، اشتغالزایی حقیقی و حقوقی، اشتغال دولتی و غیردولتی در بخش‌ کشاورزی ثبت شد.

علی گل زاده با اشاره به اینکه سامانه رصد اشتغال به منظور کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی های بازارکار و میزان اشتغال ایجاد و طراحی شد، افزود: ارائه خدمات مشاوره شغلی برای کارجویان، ارائه تسهیلات برای کسب مهارت در شغل مورد نظر، معرفی کارجویان برای استخدام به ارگان های مختلف و ایجاد اشتغال برای متقاضیان استخدامی از اهداف سامانه رصد ثبت اشتغال است.

 وی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مبنی برتجمیع آمار و اطلاعات به کار گمارده شدگان استان، تمامی دستگاه های اجرایی ملزم هستند اطلاعات مربوط به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و اشتغالزایی به بنگاه ها و صدور مجوز هایی که منجر به ایجاد اشتغال می شود را در سامانه رصد اشتغال به آدرس www.rasad.eshteghal.ir که یک سامانه ملی است، وارد کنند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *