پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

دستبند پلیس بابل بر دستان سارقین موتور سیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارقین موتور سیکلت و مغازه در حین سرقت خبرداد و گفت: متهم و همدست  وی تاکنون به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.

خبرگزاری آریا: به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت و مغازه ، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: عوامل رئیس پلیس آگاهی بابل در پی گشت زنی های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، شلوغ و پرتردد حاضر در همین راستا روز گذشته ماموران با مشاهده به یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: با تحت نظر قرار دادن موتور سوار، ماموران پس از استعلام دقیق موتور سیکلت؛ از سرقتی بودن آن مطمئن شده و در حالی که سارقان قصد داشتند موتور سیکلت دیگری را سرقت کنند به محض مشاهده ماموران با سرعت متواری می شوند که در یک عملیات غافلگیرانه سارق و همدست وی زمین گیر و دستگیر شدند.

سرهنگ شالیکار: در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده سارقین به 4 فقره سرقت موتور سیکلت و 7 فقره سرقت مغازه در محدوده شهر بابل اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *