پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

قدرت‌نمایی اراذل و اوباش با سلاح سرد‌ در بیمارستان شهید بهشتی بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران پلیس، ۲ اخلالگر نظم و امنیت و عمومی در یکی از بیمارستان‌های بابل دستگیر شدند.

 

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان  شالیکار اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر ایجاد درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط 2 نفر از اراذل و اوباش در یکی از بیمارستان های بابل بلافاصله ماموان کلانتری 12 و یگان امداد این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: این افراد بدون توجه به هشدارهای کادر درمان و مسئولان انتظامات،با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین  مراجعان وارد بخش اورژانس بیمارستان مذکور شده بودند، که با ورود پلیس در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران زمینگیر و دستگیر شدند.

وی گفت: این اخلالگران با قمه کشی در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل سبب بر هم زدن نظم و امنیت شده بودندکه حین زورگیری و عربده‌کشی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بابل تصریح کرد:با اعلام درگیری به مرکز فوریتهای پلیس 110 مبنی بر اینکه 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار  با سلاح سرد در بیمارستان شهید بهشتی قدرت نمایی می کنند، ماموران انتظامی بلافاصله در بیمارستان حاضر شدندو اخلاگران نظم و امنیت با در دست داشتن سلاح سرد داخل اورژانس بیمارستان شهید بهشتی اقدام به سرو صدا و عربده کشی و قدرت نمایی می کنند و به اخطار های مامورین هیچ گونه توجهی نداشته و به طرف پرسنل بیمارستان نیز حمله ور شدندکه در نهایت توسط مامورین دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *