پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
زمین خواری

قلع و قمع ۳۰۴ تغییر کاربری غیرمجاز در بابل

قلع و قمع ۳۰۴ تغییر کاربری غیرمجاز در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل از قلع و قمع ۳۰۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان درنیمه نخست امسال خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما؛ محسن علی گل زاده افزود: کاربری های غیر مجاز به مساحت ۱۱ هزار و ۲۴۴ مترمربع در زمین‌های کشاورزی این شهرستان قلع و قمع و ۸۱ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت ۱۳ هزار و ۶۱ مترمربع به محاکم قضایی ارسال شد. 

وی با بیان اینکه رسیدن به خودکفایی در زمینه تولیدات بخش کشاورزی با استفاده صحیح از منابع آب و خاک میسر خواهد بود، گفت: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و تداوم بهره وری آن‌ها در جهت تولیدات کشاورزی و جلوگیری از تبدیل و تغییر کاربری اراضی  به دقت در حال رصد و اجرا است 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: ساماندهی مالکیت اراضی کشاورزی و اجرای قانون و مقررات به خصوص اصلاحات ارضی که با تثبیت مالکیت اراضی زراعی برای کشاورز تولیدکننده حائز اهمیت بوده، از عوامل موثر برای پیشبرد اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی است.
به گفته این مسوول در راستای واگذاری اراضی با هدف توسعه فعالیت‌های اقتصادی جامعه، ۱۴ مورد نظارت بر طرح‌های ماده ۳۳ واگذاری اراضی به مساحت ۷۹ هزار و ۵۱۴ مترمربع در این شهرستان صورت گرفت.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *