پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

آتش سوزی یک واحد کارگاهی تولید زغال و آتش سوزی یک دستگاه سواری پراید در بابل

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل خبرداد، آتش سوزی یک واحد کارگاهی تولید زغال و آتش سوزی یک دستگاه سواری پراید در بابل.   

    
خبرگزاری آریا: به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل حادثه آتش سوزی در یک واحد کارگاهی در ساعت 16:47 روز گذشته به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی بابل اعلام شد.
بلافاصله پس از اعلام این حادثه اتش نشانان ایستگاه شماره 5 سازمان و آتش نشانی زرگر شهر به محل حادثه واقع در جاده جدید آمل روستا برسمنان اعزام شدند.         
پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه و بررسی اولیه مشخص گردید زغال دپو شده در مجاورت دستگاه کوره زغال در غیاب مالک دچار آتش سوزی شده است و شعله های آن به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف می باشد.     
آتش نشانان پس از دسترسی به کانون آتش سوزی با استفاده از تجهیزات اطفایی بعد از حدود یک ساعت تلاش نفسگیر آتش را به طور کامل مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.        
همچنین در حادثه ای دیگر آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در ساعت 18:04 واقع در میدان شهید بزاز به ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی بابل اعلام شد.     
پس از اعلام این حادثه آتش نشانان ایستگاه شماره سه سازمان به محل حادثه اعزام شدند و مشخص گردید اتصالی در سیستم برق خودرو منجر به اتش سوزی یک دستگاه سواری پراید از ناحیه موتور خودرو شده است.    
این اتش سوزی با انجام اقدامات اولیه مناسب  توسط حاضرین و با حضور به موقع آتش نشانان بطور کامل مهار و اطفا شد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *