پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

سارق حرفه‌ای خودرو با ۱۱ فقره سرقت در دام پلیس بابل

سارق خودرو و تجهیزات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس بابل به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

خبرگزاری صداوسیما: ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق خودرو و تجهیزات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار  با اشاره به کسب خبری مبنی بر سرقت یک خودرو وانت نیسان در شهرستان بابل و بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارق با پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده اقدام به شناسایی خودرو مورد نظر و سرقت خودرو یا اموال و تجهیزات آن می‌کرد.

سرهنگ داداش تبار افزود: با انجام اقدامات ویژه و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس سارق شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۹ فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو و دو فقره سرقت خودرو و همچنین یک فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار با اعلام این که متهم دستگیرشده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از مردم خواست؛ هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس را برای پیشگیری از وقوع سرقت جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *