پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
گازگرفتگی

قاتل خاموش در بابل اعضا یک خانواده را روانه بیمارستان کرد

قاتل خاموش در بابل اعضا یک خانواده را روانه بیمارستان کرد

     روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:

ساعت ۶ دقیقه بامداد امروز سه شنبه مسمومیت گاز co اعضا یک خانواده در جاده قائمشهر علمدار گلستان ۲۷ به مرکز اورژانس بابل گزارش شد.

خبرگزاری صدا و سیما: غلام نیای روشن افزود: مرکز دیسپچ اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل پس از دریافت این گزارش بلافاصله تکنسین‌های پایگاه هتکه پشت و پایگاه جاده کیاکلا را به محل حادثه اعزام کرد.

او گفت: این حادثه به علت روشن کردن بودن بخاری و بسته بودن لوله بخاری رخ داد که متاسفانه سه زن ۱۴و۳۵و۳۹ساله و پسربچه ۵ساله دچار مسمومیت شدند.

غلام نیای روشن افزود: تکنسین‌های اورژانس پس ازآنکه اقدامات درمانی اولیه را انجام دادند مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید یحیی نژاد انتقال دادند.

او ادامه داد: با توجه به شروع فصل سرد سال و کاهش دمای هوا لازم است همه شهروندان در زمان استفاده از تجهیزات گرمایشی توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند و برای گرم کردن فضای داخل ساختمان از “وسایل گرمایشی مناسب و لوله‌های خروجی استاندارد” استفاده کرده و از تخلیه کامل گاز سمی منوکسید کربن از طریق دودکش‌ها اطمینان لازم را کسب کنند و همچنین همه منافذ و روزنه‌های ورود و خروج هوا به داخل ساختمان را مسدود نکنند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *