پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

کشف ۳۱ کیلو مواد مخدر در بابل

کشف ۳۱ کیلو مواد مخدر در بابل

فرمانده انتظامی بابل از دستگیری ۶۳ خرده فروش و کشف ۳۱ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر طی یک هفته گذشته خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما: سرهنگ محمدزمان شالیکار گفت: در اجرای این طرح ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی با دادستان این شهرستان، در یک هفته گذشته طی چندین مرحله عملیات پاکسازی نقاط آلوده و آسیبپذیر موفق به دستگیری ۵۰ خرده فروش و ۱۳ نفر معتاد متجاهر شدند.

وی از کشف ۳۱ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد و با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مقابله با مواد مخدر افزود: برخورد پلیس با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر، بدون اغماض و قاطعانه خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

او با برشمردن اثرات زیانبار مواد مخدر بر جامعه، گفت: سرقت و از جمله سرقت‌های خرد یکی از مهمترین تهدیداتی به شمار می‌روند که همواره موجب به خطر افتادن جان و مال مردم می‌شود.

سرهنگ شالیکار با بیان این که معتادان متجاهر از عاملان اصلی سرقت‌های خرد در جامعه به شمار می‌روند، اظهار داشت: به همین منظور اجرای طرح دستگیری و برخورد با این افراد در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *