پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
نوشتن قرارداد کار در بابل

توضیحات آگهی

نوشتن قرارداد کاری در بابل
نوشتن قرارداد کاری در کلیه شهرهای استان مازندران

قرارداد کار، قرارداد مشارکت مدنی، قرارداد جُعاله، قرارداد مشارکت در تولید، قرارداد سرمایه گذاری، قرارداد مشارکت در استارتاپ، قرارداد بازاریابی، قرارداد فروش محصول و …
نحوه نوشتن متن قرارداد و تنظیم قراردادها یکی از امور مهمی است که برای شروع هر کاری لازم است و می‌تواند سرنوشت افراد، شرکت‌ها و کسب و کارها را رقم بزند. قراردادها باید با مهارت‌ نوشته شوند تا موجب تضییع حقوق طرفین نشود.

بسیاری از قراردادهایی که دچار مشکل می شوند بدلیل آن است که تنظیم قرارداد یا توسط طرفین و یا توسط افرادی که تبحر، تجربه و حتی تخصص لازم را ندارند نوشته می شود.

با توجه به اهمیت نگارش قرارداد لازم است که این قراردادها توسط مشاورین و متخصصین مجرب نوشته شود. از این رو، مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی پِرکا این آمادگی را دارد که در کنار شما، قراردادهای کاریتان را تنظیم کند و بصورت حضوری و یا از طریق فضای مجازی، تقدیم شما نماید.

قرارداد چیست؟
قرارداد عبارت است از اینکه دو یا چند نفر در مقابل دو یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد. به عبارت دیگر قرارداد نشان‌دهنده اراده طرفین برای ایجاد یک اثر حقوقی همراه با پذیرش تعهدات و مسئولیت‌ها است.

قرارداد به عنوان یک سند حقوقی در برابر همگان قابل استناد است و طرفین با استناد به قرارداد نیاز به دلیل بیشتری برای مطالبه تعهدات طرف دیگر ندارند.

انواع قرارداد کسب و کار:
از مهم‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اقداماتی که باید در امور تجاری و کسب‌وکارتان انجام دهید این است که نمونه قراردادهای مرتبط با کارتان را تنظیم کنید. این قراردادها عبارتند از قرارداد کار، قرارداد مشارکت مدنی، قرارداد جُعاله، قرارداد مشارکت در تولید، قرارداد سرمایه گذاری، قرارداد مشارکت در استارتاپ، قرارداد بازاریابی، قرارداد فروش محصول و …

*

قراردادهای کاری خود را به مشاورین و متخصصین مرکز کارآفرینی پرکا بسپارید و از این طریق، با یک قرارداد حرفه‌ای، کسب‌وکار خود را شروع کنید.

کارشناسان و متخصصان این مرکز، آماده راهنمایی شما عزیزان برای تنظیم و تدوین قرارداد می باشند.

با ما تماس بگیرید:

۰۹۰۱۱۳۲۲۸۲۶

۰۱۱۳۲۲۰۱۲۳۳

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوشتن قرارداد کار در بابل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: