پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

احتکار میلیاردی انواع روغن، مکمل و فیلتر خودرو در بابل

احتکار میلیاردی انواع روغن، مکمل و فیلتر خودرو در بابل

       جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 6 میلیارد ریالی انواع روغن، مکمل و فیلتر خودرو احتکاری در شهرستان بابل خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما: سرهنگ “سید موسی حسینی” در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا، کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر روغن موتور در شهرستان بابل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری نمایندگان اداره صمت استان مازندران در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم انواع روغن، مکمل و فیلتر خودرو را کشف کردند .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش کالای احتکاری مکشوفه را بالغ بر 6 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل احتکار کالا پلمب و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *