پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
نمایشگاه نقاشی

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی در بابل

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی در بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد سلمان تقی زاده با ۵۰ اثر با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل و هنرمندان پیشکسوت عرصه هنر بویژه هنر خوشنویسی و مشارکت پر شور علاقمندان به این هنر متعالی از ۹ خرداد در گنجینه بابل افتتاح و تا ۱۲ خرداد ادامه خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت: هنر، دریچه‌ای به سوی معانی و مفاهیم متعالی است و هنر خوشنویسی به جهت پیوند عمیق با آموزه‌های دینی و اشعار و کلام فاخر بزرگان فرهنگ و ادب ایران زمین، نقش ممتازی در تعالی بخشی جامعه ایفا کرده است.

محمدی فیروزجایی ادامه داد: با حضور بزرگان خوشنویسی و علاقمندان به این هنر فاخر، نمایشگاه معظمی به سبک مدرن و با عرضه تابلو‌هایی در شاخه‌های مختلف هنر خوشنویسی، نقاشی خط و کالیگرافی افتتاح و در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

استاد تقی زاده با ۲۰ سال سابقه کار در هنر خوشنویسی و دارا بودن مدرک ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران و دکترای مدیریت استراتژیک از هنرمندان خوشنام استان مازندران و شهرستان بابل محسوب می‌شود که تاکنون در نمایشگاه‌های مختلف هنری حضور داشته و افتخاراتی نیز کسب نموده است.

این نمایشگاه تا ۱۳ خردادماه صبحها ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۷ تا ۲۰  در موزه گنجینه بابل پذیرای علاقمندان است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *