پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

برگزاری جلسه مدیران کاریابی در بابل

سومین جلسه هم اندیشی مدیران کاریابی های شهرستان بابل با حضور مهندس حسینی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابل و مهندس محمدی، مسئول اشتغال اداره کار برگزار شد.

در این جلسه که در دفتر کاریابی نوین برگزار شد مهندس حسینی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابل به بخشنامه های جدید در حوزه کاریابی در سال 1402 اشاره نمودند و گفتند: شهرستان بابل، با دارا بودن شهرک ها و نواحی صنعتی متعدد و هم چنین اصناف، شرکت ها و مشاغل تولیدی و خدماتی، ظرفیت زیادی برای جذب و اشتغال جوانان و خصوصا فارغ التحصیلان دارد، از اینرو، با انجام فرآیندهای برنامه ریزی شده و وحدت رویه در اجرای بخشنامه های حوزه کاریابی، می توان چشم انداز موفقی را در این حوزه ایجاد کرد.

وی با اعلام افزایش تعداد موسسات کاریابی در شهرستان بابل، اظهار امیدواری نمودند که امسال میزان جذب کارجویان و متقاضیان کار در این شهرستان افزایش یابد.

در این هم اندیشی، مدیران کاریابی های شهرستان بابل ( اعم از آبان، ایران، امین، بابل، پِرکا، کارگشا، گنج، مهر و نوین) ضمن بررسی بخشنامه های جدید، به تشریح آخرین اقدامات در جذب و اشتغال کارجویان پرداختند.

شایان ذکر است دفاتر کاریابی، پل ارتباطی بین نیروی کار و کارفرما برای جذب و استخدام بوده و دارای مجوز از وزارت کار می باشند.

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *