پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
گوشت

تولید بیش از ۷ هزارتُن گوشت سفید و قرمز در بابل

تولید بیش از ۷ هزارتُن گوشت سفید و قرمز در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: در این مدت با جوجه ریزی ۳ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۸۰۷ قطعه‌ای در مرغداری‌های گوشتی این شهرستان، ۵ هزار و ۷۹۰ تُن گوشت سفید به ارزش ریالی را ۲ هزار و ۱۲۵ میلیاردریال تولید شد.

علی گل زاده افزود: ۱۴۹ واحد مرغداری گوشتی، ۱۱ واحد مرغ مادر گوشتی، ۲ واحد جوجه کشی و یک واحد تخم گذار در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به ضروری بودن دریافت مجوز جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری گوشتی برای مرغداران تصریح کرد: اولویت خدمت رسانی و ارائه نهاده‌ها برای همه واحد‌های مرغداری فعال با مرغداری‌هایی خواهد بود که در سامانه samasat.ir ثبت اطلاعات کرده اند.

علی گل زاده با بیان اینکه سامانه سماصط، برای مدیریت وضعیت تولید مرغ با هدف جلوگیری از بروز مشکلات در بازار طراحی شده و موجب تنظیم بازار مرغ می‌شود گفت: مرغداران در ابتدای جوجه ریزی، با ورود به این سامانه، روند جوجه ریزی خود را کامل ثبت کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل، از تولید و عرضه هزار و ۲۵۰ تن گوشت قرمز گاو و گوسفند به ارزش ۲ هزار و ۴۲۶ میلیاردریال، سه ماه نخست امسال در شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان بابل دارای ۳۳۰ هزار رأس دام سبک و ۱۲۱ هزار راس دام سنگین است. همچنین ۷ هزار و ۲۲۶ تُن نهاده دامی با قیمت یارانه‌ای میان دامداران این شهرستان توزیع شد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *