پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
جدول آزادگان

رایکا بابل ماندنی شد

رایکا بابل ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور؛ دیروز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ به طور همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مهمان شمس آذر این شهر بود که در پایان نتیجه را ۲ بر ۰ به میزبانش واگذار کرد.

رایکا که برای بقا در لیگ دسته یک، به پیروزی در این بازی نیاز داشت از همان ابتدا سعی کرد بازی را در دست بگیرد، اما نتوانست از حملاتش استفاده کند و دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز تیم رایکا برای کسب امتیاز وارد میدان شد، اما سرمربی تیم شمس آذر نیمه مربیان را خوب آغاز کرد و شاگردانش با ۲ گلی که در این نیمه وارد دروازه رایکا کردند موفق شدند این بازی حساس را ببرند و خودشان را از منطقه خطر دور کنند، اما رایکا که بقایش در گرو دیدار‌های دیگر بود منتظر نتایج دیگر تیم‌ها باشد.

تیم ملوان بندرانزلی که برای کسب عنوان قهرمانی میزبان ویستا توربین تهران بود در پایان با برتری ۱ بر صفر مقابل مهمانش، علاوه بر کسب مقام قهرمانی، حکم به بقا رایکا داد.

پیروز قربانی سرمربی رایکا که در این فصل در دو مرحله سرمربی این تیم بود به لطف ملوان توانست تیمش را در این فصل در لیگ یک نگه دارد.

مسئولان تیم رایکا که با رفتار‌های کج دار و مریز نتوانستند تیم در خور شان استان و بابل در این رقابت‌ها ببندند باید بدانند که حضور در این گونه رقابت‌ها علاو بر کادر فنی قوی، بازیکنان خاص خودش را هم می‌خواهد و اگر آن‌ها بخواهند در فصل آینده تیمداری کنند از همین حالا باید به فکر بستن تیمی قوی باشند و گرنه حضورشان در این رقابت‌ها به مثابه زنگ تفریح برای دیگر تیم‌ها خواهد بود.

تیم رایکا بابل در این فصل از رقابت‌ها از ۳۴ بازی انجام داده با ۸ برد، ۱۴ مساوی و ۱۲ باخت با کسب ۳۸ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و فصل را با خوش شانسی به پایان برد.

در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، تیم ملوان بندرانزلی با ۷۱ امتیاز و مس کرمان با ۷۰ امتیاز با قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم جدول به لیگ برتر صعود کردند تا استان گیلان صاحب نخستین تیم و استان کرمان هم صاحب سومین تیم خود در لیگ برتر شوند.

در انتهای جدول تیم‌های ماشین سازی تبریز، شاهین شهرداری بوشهر و ویستا توربین تهران به لیگ دسته دو سقوط کردند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *