پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
نرم افزار

رونمایی از نرم افزار جامع نجد در بابل

رونمایی از نرم افزار جامع نجد در بابل

مدیر هنرستان و سرپرست تیم نرم افزار نجد گفت:

۱۵ نفر از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات از دانش آموزان دبیرستان فنی و حرفه‌ای غیرانتفاعی دانش وفن بابل به مدت ۲۱ ماه توانستند نرم افزاری کامل و جامع از نیاز‌های هوشمند یک اپلیکیشن موبایلی برای مدیریت یک مدرسه را طراحی کنند.

پوریا گلابدار افزود: این نرم افزار در بستری کاملا بومی در سه قالب اپلیکیشن موبایلی اندروید، (آی او اس) و همچنین دیتابیس تحت وب و قابل دسترسی است.

او در ادامه با بیان اینکه سرمایه گذاری این پروژه در فاز اول توسط هنرستان دانش و فن به مبلغ بیش از ۱.۸ میلیارد ریال انجام پذیرفته است، گفت: در فاز دوم با گسترش بستر‌های سخت افزاری قابلیت پشتیبانی از یک و نیم میلیون دانش آموز را دارد.

سرپرست تیم نرم افزاری نجد افزود: این نرم افزار توانست در فاز آزمایشی بدون ایراد ظاهر شود، نام این نرم افزار نجد «نرم‌افزار جامع دانش آموزی دانش و فن» است و سرور آن در پارک علم و فناوری گیلان مستقر می باشد که می تواند در صورت نیاز به بیش از یک و نیم میلیون دانش آموز را پاسخگو باشد.

مدیر هنرستان دانش وفن گفت: این نرم افزار دارای قابلیت‌های متعددی همچون پیام رسان آموزشی، مشاهده و صدور کارنامه و نمرات امتحانات دوره ای، سیستم کامل حسابداری و پرداخت آنلاین شهریه، فرم‌های مربوط به مدارس و همچنین نظرسنجی‌ها قابلیت تعریف برنامه کلاسی و کنترل آن توسط مدیر، معاونین، آزمون‌های آنلاین به صورت تستی، کنترل تکالیف توسط معلمین و اولیا، ثبت و پیگیری موارد انضباطی و ده‌ها قابلیت دیگر  است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *