پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
فرماندار بابل

شکننده شدن بابل با عادی انگاری شرایط کرونایی

شکننده شدن بابل با عادی انگاری شرایط کرونایی

اگر چه واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی در اوج همه گیری کرونا طی موج پنجم سبب شد تا شهرستان بابل از یک ماه پیش وارد روند کاهشی مراجعه و بستری بیماران کرونایی شود  اما مسئولان این شهرستان هشدار می دهند که شرایط موجود در صورت رعایت نکردن مقررات و پروتکل ها قابل بازگشت است.

فرماندار بابل در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هر گونه عادی انگاری و بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط ثبات کنونی را شکننده خواهد کرد.

قربانعلی ولیزاده بورا افزود: مردم برای دستیابی به شرایط ثبات فعلی هزینه های زیاد مادی و معنوی را پرداخت کردند و همه باید تلاش کنیم تا با دقت و حساسیت بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بابل بیان کرد: موج پنجم کرونا به مراتب از موج های قبلی سنگین تر و پرهزینه تر بوده است و وقت و انرژی زیادی را از کادر درمان و زحمت کشان در این عرصه گرفته است.

وی گفت: هر چند سرعت واکسیناسیون در بابل روزانه به مرز ۱۰ هزار نفر نزدیک می شود و این آمار بابل را در کشور از جمله شهرهای پیش رو قرار داده است شهروندان با همراهی و همکاری در رعایت پروتکل های بهداشتی برای بهتر شدن شرایط فعلی همکاری داشته باشند.

بنا بر گزارش رسمی دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار کرونایی از مراکز درمانی بابل ترخیص و ۱۱ بیمار جدید بستری شدند.

هم اکنون ۹۵ بیمار کرونایی در در بیمارستان بستری هستند .

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *