پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

ضرورت اجرای پروژه‌های مهم اقتصادی در روستاها

ضرورت اجرای پروژه‌های مهم اقتصادی در روستاها

    استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید برای توانمندسازی روستاها گام اساسی برداشته شود، گفت: فرمانداران استان سال آینده پروژه‌های مهم اقتصادی را در روستاها اجرایی کنند.

ایسنا: سید محمود حسینی‌پور امروز در آیین افتتاح همزمان طرح‌های محرومیت‌زدایی استان که به‌صورت و بیناری در فرمانداری بابل برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی اثرگذارترین انقلاب جهان بود که روند اعتلای شیعیان را در جهان سرعت بخشید.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر ۳۴۴ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در استان مازندران به بهره برداری رسید، افزود: با توجه به اینکه دشمن سعی دارد موفقیت انقلاب اسلامی را کم رنگ جلوه دهد اما استکبار جهانی قادر نیست حرکت نظام را در همه زمینه‌ها متوقف کند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایران جزو پنج ابر قدرت دنیا در حال رقابت است، یادآور شد: ۴۴ سال دشمن به قول رسانه‌های خود در حال ترویج اخبار جعلی، شایعات و ترویج خشونت طلبی در ایران است تا دستاوردهای انقلاب را وارونه جلوه دهد لذا مهم‌ترین وظیفه مسئولان روشنگری و تبیین درست از عملکردهای انقلاب اسلامی به ویژه جوانان و نوجوانان است.

حسینی‌پور سیاست اصلی دولت سیزدهم را توانمندسازی اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: دستگاه‌هایی چون جهاد کشاورزی، صمت و گردشگری این پروژه‌ها را در سال‌های آتی مورد بهره برداری قرار دهند.

استاندار مازندران به ضرورت توجه اشتغال جوانان روستا اشاره کرد و یادآور شد: صنایع تبدیلی و دامداری صنعتی در روستاها مورد توجه قرار گیرد زیرا رشد اقتصادی شهر و استان ما منوط به فعال شدن اقتصاد روستاها است.

حسینی‌پور رونق اقتصاد روستایی را داشتن ظرفیت‌های اشتغال، رونق تولیدات روستایی، کشاورزی و مواد غذایی برای توسعه کشور برشمرد و گفت: لازم است توانمندسازی روستاها در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد و سال آینده صنایع تبدیلی و مهندسی کشاورزی در روستاهای این استان فعال شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *