پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

افتتاح و کلنگ‌زنی 131 پروژه دهه فجر امسال در شهرستان بابل

۱۳۱ پروژه دهه فجر امسال در شهرستان بابل افتتاح و کلنگ‌زنی شد

ایسنا: سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در دهه فجر امسال ۱۳۱ پروژه در شهرستان بابل داشتیم که ۱۷ پروژه کلنگ زنی و ۱۱۴ پروژه افتتاح شد، اعتبار کل این پروژه‌ها هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز، ۱۶ مهر در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر بابل با گرامیداشت یاد امام و شهداء اظهار کرد: در سفر نخست رئیس جمهور به مازندران هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان بابل تعریف شد که تا سال ۱۴۰۳ باید جذب شود.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: بازسازی چمن زمین هفت تیر بعد از ۴۰ سال با این اعتبارات در حال انجام بوده که اخیرا نیز ۱۴ میلیارد تومان نیز تزریق شد که بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: افتتاح سالن چندمنظوره گتاب بعد از ۱۲ سال و تحویل زمین اومال به فارغ التحصیلان رشته کشاورزی بعد از ۱۴ سال از دست آوردهای سفر ریاست جمهور است.

این مسئول لایه روبی بیش از ۱۰۰ کیلومتر از بخش لاله آباد را از دست آورد دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۳۱ پروژه داشتیم که ۱۷ پروژه کلنگ زنی و ۱۱۴ پروژه افتتاح شد که اعتبار کل این پروژه‌ها هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان بوده است.

 

فرماندار بابل یادآور شد: امروز چهار پروژه بنیاد مسکن انقلاب با اعتبارهفت میلیارد تومان، همچنین خانه بهداشت روستای آقاملک با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و احداث مسکن محرومین روستای «الله چال» افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در افتتاح طرح هادی چهار روستای بخش لاله آباد بابل، مدیر بنیاد مسکن این شهرستان نیز اظهار کرد: در بخش لاله آباد طرح هادی چهار روستای کتی سر، قادی کلا، شهید عبدالله و گردنبری علیا با اعتبار هفت میلیارد تومان با مشارکت اهالی روستا در حوزه جدول گذاری، زیرسازی و جابجایی شبکه برق افتتاح و به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *