پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
دیوار کشی اراضی

قلع و قمع ۱۲ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در بابل و ساری

قلع و قمع ۱۲ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در بابل و ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: ۷ مورد تغییرکاربری غیر مجاز شامل چهار مورد تفکیک و دیوارکشی در ۱۴ قطعه و سه مورد بنای نیمه کاره در روستا‌های “همت آباد و گوگوباغ” از توابع مرکز جهاد کشاورزی سمسکنده این شهرستان اجرا شد.

رضا پورفلاح با اشاره به آزادسازی و بازگشت به چرخه تولید ۲۰ هزار و ۱۰۰ مترمربع زمین‌های مرغوب کشاورزی با اجرای این احکام افزود: هرگونه فعالیت مغایر با عملیات کشاورزی، زراعی و باغی در قالب ایجاد بنا تغییرکاربری محسوب که بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی همه ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تغییرکاربری یافته در مناطق مختلف شهرستان شناسایی و به زودی قلع و قمع می‌شوند.

محسن علی گل زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل هم از قلع و قمع داوطلبانه ۵ تغییر کاربری غیرمجاز شامل تفکیک و دیوارکشی در زمین‌های کشاورزی روستای “کتی سر” با همکاری مالکان، دهیاری، شورای اسلامی، مرکز جهاد کشاورزی بندپی شرقی این شهرستان و فرمانده یگان حفاظت زمین‌های جهاد کشاورزی خبر داد.

مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های ساری و بابل از مردم درخواست کردند: با مشاهده هرگونه تغییرکاربری و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، به سامانه ۱۳۱ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *