پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

پایش 60 فروشگاه کود و سم در بابل/ معرفی 7 واحد متخلف به تعزیرات

پایش 60 فروشگاه کود و سم در بابل/ معرفی 7 واحد متخلف به تعزیرات

     مدیر جهاد کشاورزی بابل از رصد و پایش 60 فروشگاه سموم کشاورزی مجاز این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری آریا: به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان بابل: محسن علی‌گل ‌زاده با اشاره به فعالیت 172 فروشگاه عرضه سموم مجاز کشاورزی در شهرستان بابل، گفت: برای جلوگیری از گرانفروشی و توزیع سموم غیرمجاز و تاریخ گذشته، بدون مجوز و بررسی حضور مسوول فنی در فروشگاه و نحوه نگهداری سموم با رعایت استاندارد‌های لازم در فروشگاه، آبان ماه امسال 60 فروشگاه عرضه سموم نباتی مجاز این شهرستان توسط اکیپ های فنی و نظارتی این مدیریت مورد رصد و پایش قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: با پایش بعمل آمده از فرشگاه های سموم این شهرستان، در یک فروشگاه یک هزار و 525 گرم فسفید آلومینیوم ممنوعه معادل 61 قوطی مشاهده و 6 اخطار کتبی بابت عدم حضور مسوول فنی در فروشگاه داده شد.

وی تصریح کرد: ماه گذشته هفت پرونده تخلف درخصوص سموم ممنوعه، عدم صدور فاکتور، عدم نصب اتیکت و سایر تخلفات به تعزیرات حکومتی ارسال شد.          
علی گل زاده تاکید کرد: فروشگاه های بدون پروانه فعالیت در اسرع وقت نسبت به دریافت و تمدید پروانه اقدام کنند در غیر اینصورت فروشگاه آن ها پلمپ و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ حقوق کشاورزان، پایش و نظارت بر فروشگاه های مجاز سموم دفع آفات نباتی و شناسایی واحدهای فروش غیرمجاز سموم دفع آفات نباتی و کود شیمیایی بطور مستمر توسط اکیپ نظارتی این مدیریت انجام می شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *