پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
روغن خودرو

کشف روغن‌های تقلبی خودرو در بابل و قائمشهر

کشف روغن‌های تقلبی خودرو در بابل و قائمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع روغن‌های تقلبی خودرو با برند‌های داخلی و خارجی، در برخی از شهرستان‌های استان، مووضع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سردار مرتضی میرزایی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره روغن موتور‌های تقلبی در مرکزی تحت عنوان تجاری توزیع کننده عمده و خرده استان شدند.

او گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی کالای تقلبی و درگاه‌های ورود و خروج کالا توسط متهمان در شهرستان‌های قائمشهر و بابل شناسایی شد.

سردار میرزایی ادامه داد: در ادامه این عملیات ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان ادارات صمت و استاندارد استان در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط این باند مجموعا ۴ هزار و ۲۰۰ قوطی روغن موتور تقلبی با ظرفیت‌های ۴، ۲ و یک لیتری بدون آرم و کد ۱۰ رقمی استاندارد کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل مورد نظر پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او ضمن قدردانی از همراهی مردم با پلیس از آنان خواست: در مواجهه با هرگونه اقدام از سوی اشخاص که منجر به خدشه دار شدن امنیت عمومی جامعه می‌شود، نظیر احتکار، قاچاق کالا و سایر موارد امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *