پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
کلنگ زنی

کلنگ زنی و بهره برداری از چهار طرح در بابل

کلنگ زنی و بهره برداری از چهار طرح در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت امسال (۲ تا ۸ شهریور) چهار طرح زیربنایی، خدماتی و تولیدی با اعتبار و برآورد کل سرمایه گذاری ۱۱۶ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال در این شهرستان بابل کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

محسن علی گل زاده افزود: بهره برداری طرح ها شامل ساخت کانال بتنی لاینینگ انتقال آب به مزارع به طول ۵۰۰ متر در روستای روشن آبادو اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، ساخت کارگاه فرآوری و بسته بندی ۲ هزارتُنی حبوبات، غلات و برنج در روستای تلیگران با سرمایه گذاری ۳۵ میلیاردریال و ساخت گلخانه سبزی و صیفی ۹۵۰ متری با تولید سالانه ۲۰تُن در روستای آهنگر کلای بزرگ شهرستان بابل با سرمایه گذاری ۶ میلیارد ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: طرح های افتتاحی با کل اعتبار هزینه شده ۴۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و آورده شخصی با اشتغالزایی برای ۶ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

علی گل زاده، طرح کلنگ زنی را ساخت کارگاه فرآوری و بسته بندی انواع میوه خشک و انواع کمپوت با حجم ۱۱۳تُن با برآورد اعتبار و سرمایه گذاری شخصی ۷۴ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال در شهرک صنعتی رجه، و اشتغالزایی برای ۵ نفر برشمرد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *