پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
فرماندار بابل

کلید خوردن حل مشکلات ورزشگاه 7 تیر بابل

کلید خوردن حل مشکلات ورزشگاه 7 تیر بابل

فرماندار بابل گفت: با تخصیص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در هفته جاری ، فاز دوم بازسازی ورزشگاه هفت تیر این شهرستان شروع شده است.

قربانعلی ولی زاده بورا در جلسه بررسی مشکلات ورزشگاه هفت تیر که با حضور سرپرست هیات فوتبال و رییس اداره ورزش و جوانان بابل برگزار شد، افزود: فاز دوم بازسازی ورزشگاه هفت تیر ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد که از این میزان ۲۵ میلیارد ریال آن در هفته جاری تخصیص یافته که در اختیار بسیج سازندگی به عنوان پیمانکار قرار می گیرد.

وی با اظهار این که در فاز دوم ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی دیگر به ورزشگاه اضافه می شود ، گفت : با توجه به سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد ریالی که در فاز نخست طرح توسعه این ورزشگاه انجام شد بخشی از زیرساخت ها فراهم شده که این امر سرعت بازسازی طرح توسعه در فاز دوم را افزایش می دهد.

فرماندار بابل اولویت بازسازی ورزشگاه هفت تیر در فاز دوم را چمن و زیرساخت های مد نظر سازمان لیگ معرفی کرد و افزود : برای سرعت بخشی در روند رفع مشکلات فنی ورزشگاه هفت تیر بابل مدیریت ورزشگاه از امروز به هیات فوتبال بابل واگذار شد تا در حفظ و حراست این زمین فوتبال موثر اقدام کند.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه بابل ۹ تیم ورزشی در رده های نوجوانان، جوانان ، امید و دسته اولی دارد ، تلاش بر این است تا اعتبارات مصوب باقی مانده هر چه زودتر برای بازسازی ورزشگاه هفت تیر جذب شود، بویژه این که از جمله دغدغه های جدی هواداران فوتبال در این روزها تماشای بازی های تیم رایکا در ورزشگاه هفت تیر است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *