پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
اورژانس

دو هزار و ۶۶ماموریت اورژانس بابل در آبان ماه

دو هزار و شصت و شش ماموریت اورژانس بابل در آبان ماه

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: اورژانس بابل در آبان ماه امسال در مجموع ۲۰۶۶ماموریت انجام داده است که ۹۰۷ماموریت آن شهری و ۱۱۵۹ماموریت جاده‌ای بوده است.
دکتر لعلی افزود: از این تعداد ماموریت‌ ۹۱۷بیمار یا مصدوم را به بیمارستانهای شهرستان بابل منتقل کردند که ۴۱۹ انتقالی به بیمارستان ماموریت شهری  و ۴۹۸ انتقالی به بیمارستان ماموریت جاده‌ای بوده است.
او در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در آبان ماه بیان داشت: برای ماموریت‌های شهری ۸دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۳دقیقه بوده است.
لعلی افزود: در این ماه سازمان اورژانس بابل ۴۲۹ماموریت تصادفی انجام داده که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۳۳تصادفی شهری و۲۹۶تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل بیان کرد: بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل درآبان ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۱۸مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۶۱مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۰مورد بوده است.
دکتر لعلی در ادامه گفت: در آبان ماه امسال، ۶۶۱۰بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۱۴۲مورد مزاحمت بوده است.
او همچنین گفت: در این ماه ۲مورد CPRموفق هم اورژانس بابل داشت.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *