پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بیانیه رایکا بابل و شکایت از قاضی دیدار مقابل ملوان

جدا از مباحث فنی که تمامی کارشناسان بی غرض به آن پرداخته‌اند و آماری که تیم فوتبال رایکا بابل مقابل رقبای خود در بازی‌های اخیر ثبت کرده را تحسین می‌کنند.لازم است کمیته محترم داوران فدراسیون فوتبال هم نگاهی به عملکرد داوران و سرنوشتی که آن‌ها برای تیم‌ها در این هفته ها رقم می زنند داشته باشد.

در چندین صحنه دیدار مقابل ملوان، معلوم نیست به چه دلیل تا این حد راحت، از حق تیمی که شایسته کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز بود عبور می‌کنند و از خطای واضح روی عارف حاجی عیدی که موجب آسیب دیدگی ساق پای این بازیکن شد ساده عبور می‌کنند و پنالتی اعلام نمی کنند.

صحنه‌هایی در این بازی بود که داور مسابقه می‌توانست به سادگی با سوت‌های درست به رسیدن تیم فوتبال رایکا بابل به حقش کمک کند اما نمی‌دانیم چه چیزی باعث این حق خوری ها به ضرر تیم رایکا بابل می شود.

مدیران باشگاه رایکا همیشه در مقابل مسئولان فوتبال ایران و تصمیماتی که می‌گیرند، موضع پذیرش را در دستور کارشان قرار داده اند، آیا حالا کسی هست که پاسخ این امتیازات از دست رفته که نه تنها در بازی برابر ملوان بلکه در مسابقات دیگر لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به ضرر اتفاق افتاد را بدهد؟

آیا وقت آن نیست که پاسخ قانع کننده‌ای برای از دست رفتن ۳ امتیاز مهم تیم فوتبال رایکا بابل در دیدار حساس مقابل ملوان داده شود؟

باشگاه فرهنگی، ورزشی رایکا بابل باردیگر از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران تقاضا دارد که با نظارت بر عملکرد داوران و خطا‌های صورت گرفته،از تکرار این اشتباهات بر علیه تیم مظلوم و پرهوادار رایکا جلوگیری کنند تا در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور حقوق تیم‌ها ضایع نشود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *