پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

سرپهلوانی مسابقات کشتی از آن لوچوکاران بابلی

لوچوکاران بابلی عنوان سر پهلوانی دومین دوره مسابقات کشتی لوچو جام شهدای ششم بهمن آمل را از آن خود کردند.

پرونده دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی لوچو جام شهدای ششم بهمن آمل و گرامیداشت علامه ذوالفنون حسن زاده آملی در شهرستان آمل با کسب عنوان سرپهلوانی لوچوکاران بابلی در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل بسته شد.

دومین دوره این مسابقات با رقابت بیش از ۱۲۰ لوچوکار عنوان دارمسابقات کشتی آزاد، ساحلی و پهلوانی کشور در ۵ وزن پهلوانی ۶۵، ۷۵، ۸۵، ۹۵ و +۹۵ و دو وزن سرپهلوانی -۸۵ و بالاتر از ۸۵ کیلوگرم طی دو روز درسالن پیامبراعظم (ص) آمل برگزار شد.

جمعه شب ودر پایان این مسابقات در وزن -۶۵ کیلوگرم ” مهران خانلری” از جویبار، در وزن -۷۵ کیلوگرم ” علی اکبرزرودی” از عباس آباد، در وزن -۸۵ کیلوگرم ” حسین خداکرمی” از نور، در وزن -۹۵ کیلوگرم ” سحان اصغری و +۹۵ کیلوگرم” سهیل قلی پور” هر دو از بابل با برتری برابر همه حریفان خود عنوان سرپهلوانی را از آن خود کردند.

همچنین در رقابت برای کسب سرپهلوانی این جام، در وزن آزاد -۸۵ کیلوگرم ” حسین شریف پور و + ۸۵ کیلوگرم ” محمدعلی تبار” از بابل با شکست همه رقبا عنوان سرپهلوان را کسب کردند.

از سوی کمیته برگزاری مسابقات کشتی لوچو جام شهدای بهمن به پهلوان‌های این مسابقات یک راس گوسفند، تندیس جام شهدای ششم بهمن و به دو سرپهلوان این مسابقات نیز دو راس گاو، تندیس جام اهداء کردند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *