پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

نماینده بابل: نمایشگاه دبی فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و نمایندگان سه استان گردشگر پذیر ایران گفت: عرصه گردشگری نیازمند تحول و تغییر در نگرش نظام درباره گردشگری واجب است.

مهدی سعادتی با بیان اینکه تمام ایران ظرفیت دارد و کار وسیعی باید انجام شود، افزود: در همه بخش‌ها باید تحول اساسی انجام و در برنامه پنج‌ساله باید به موضوع گردشگری توجه جدی شود.

او با اشاره به اهمیت نمایشگاه دبی گفت: از این ظرفیت و موقعیت باید نهایت استفاده را ببریم. زمینه ساخت فیلم برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان‌ها باید مهیا شود.

مهدی سعادتی ادامه داد: جدا بودن صنعت فرش و صنایع‌دستی ، مشکلات بیمه، استفاده از ظرفیت‌های ساحلی، دریایی و اسکله‌ها در مناطق شمالی، ساماندهی بوم‌گردی‌ها، رشته‌ها و ابنیه‌های تاریخی نیازمند برنامه ویژه حمایتی دارد.

فراکسیون نمایندگان استان های شمالی  کشور هم تاکید کردند : در هر سه حوزه ماموریتی  شامل قانونگذاری ث ریل گذاری و دستیابی به اهداف وزارتخانه آمادگی برای همکاری دارد .

اکسپو ۲۰۲۰ به معنی نمایشگاه ۲۰۲۰ یک نمایشگاه جهانی به میزبانی دبی است که از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به مدت ۱۸۱ روز با شرکت ۱۹۲ کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *