پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
پینگ پنگ

آغاز تمرینات ملی پوشان تنیس روی میز در بابل

آغاز تمرینات ملی پوشان تنیس روی میز در بابل

مهردادعلی قارداشی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارگروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما افزود: هم اکنون با اعزام پینگ پنگ بازان ملی‌پوش ایران به مسابقات بین المللی سطح حرفه‌ای در صدد بالا بردن آمادگی آن‌ها هستیم، هر چه بازیکنان بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرند با آمادگی بالاتری در رقابت‌های سرنوشت‌ساز حاضر خواهند شد.

وی گفت: نوشاد و نیما عالمیان که به تازگی در رقابت‌های اسلوونی حضور داشتند فردا به تهران بازمی‌گردند، همچنین امیرحسین هدایی در رقابت‌ها و اردوی تمرینی مجارستان حضور دارد، این برنامه‌ها ملی پوشان را برای رسیدن به سهمیه المپیک فرانسه آماده‌تر و آبدیده‌تر می‌کند.

 تمرکزمان روی پشتوانه‌سازی است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز افزود: روی پشتوانه‌سازی در پینگ پنگ تمرکز کرده ایم و برای آینده سازان این رده سنی برنامه‌ای گسترده و سطح بالا در نظر گرفته ایم. هم اکنون ملی‌پوشان نونهال ایران و قطر اردوی مشترکی را در تهران دنبال می‌کنند.

قارداشی گفت: از آن‌جا که تقویت و تضمین آینده تنیس روی میز ایران برای‌مان از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین منظور با برگزاری اردو‌های تدارکاتی ویژه پینگ پنگ بازان رده‌های سنی مختلف شرایط ورود به دنیای حرفه‌ای را برای آینده‌سازان ایران فراهم می‌کنیم.

وی افزود: بانوان ملی پوش رده سنی بزرگسالان هم تمرینات آماده سازی خود را در بابل آغاز کرده اند.

 تجارب حسنی را نادیده نمی‌گیریم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز، نخستین باردرورزش با صدور حکمی، پیمان حسنی را بعنوان دستیار ویژه خود معرفی کرد. قارداشی ضمن تایید این خبر اظهارداشت: حسنی از سرمایه‌های پینگ پنگ ایران محسوب می‌شود نباید به راحتی از کنار تجاربش عبور کرد، وی هم اکنون بنا به دلایل شخصی نمی‌تواند در فدراسیون بعنوان دبیر فعالیت کند.

وی افزود: با توجه به این حکم می‌توان از وجود این نیروی توانمند در تصمیم گیری‌های مهم و حساس مشاوره گرفت چرا که وی در تمام پست‌های پینگ پنگ از جملهع رئیس هیات استان و رئیس سازمان لیگ فدراسیون فعالیت حرفه‌ای و گسترده‌ای داشته است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *