پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
فرماندار بابل

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر هیأت دولت به بابل

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر هیأت دولت به بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده‌گرجی در جلسه پیگیری مصوبات سفر هیأت دولت به این شهرستان اظهار کرد: به  ۱۰۸ پروژه در این قالب اعتبار اختصاص یافته است که عموماً پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان است و تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات محقق شده است.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی به دلیل پیگیری نکردن مطالبات و مشخص نکردن پروژه‌های اولویت‌دار و نیمه‌تمام مربوط به دستگاه خویش گفت: مطالبه‌گری و پیگیری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و ارسال گزارش ماهانه از پروژه‌های در دست اجرا به فرمانداری و بخشداری می‌تواند در اتمام آن پروژه بسیار تاثیرگذار باشد.

فرماندار بابل همچنین یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌هایی که اعتبارات آن جذب شده، باید مرحله به مرحله به فرمانداری ابلاغ و رونوشت آن نامه نیز به بخشداری ارسال شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران در پایان سال مبحث پیگیری‌ها و مطالبه‌گری‌های آنان است.

گرجی در این زمینه گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز بر اساس این گزارش‌ها نظارت مداوم و حضور مداوم بر پروژه ها خواهد داشت.

فرماندار بابل با اشاره به احترام به نظرات ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تایید و در اولویت گذاشتن پروژه‌ها براساس نیاز شهرستان و اعلام به فرمانداری و ادارات کل،تاکید کرد: ادارات کل باید در انتخاب پروژه‌ها برای جذب اعتبارات نظرات کارشناسی و مستدل ادارات شهرستان را لحاظ کنند.

عزیززاده‌گرجی از حضور برخی از مدیران کل در شهرستان بدون اطلاع فرمانداری گلایه کرد و گفت: اگر لازم باشد مدیری استانی برای بازدید و یا افتتاح پروژه‌ای به شهرستان دعوت شود؛ حتماً باید با هماهنگی و دعوت فرمانداری این امر صورت پذیرد.

فرماندار بابل با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استانداری مازندران به ادارات کل مبنی بر حضور با هماهنگی فرمانداری به شهرستان‌ها ادامه داد: مدیری که بدون هماهنگی فرمانداری در بازدید و یا افتتاح پروژه به شهرستان سفر می‌کند، در واقع بی‌اعتنایی به دولت کرده است چرا که تمامی پروژه‌هایی که از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند، باید با اطلاع و آگاهی فرمانداری افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

وی تاکید کرد: اگر در افتتاح و یا بازدید پروژه‌ای فرماندار و بخشدار  مطلع نیستند و حضور ندارند؛ لزومی به حاضر شدن مدیران شهرستانی در آن پروژه نیست.

فرماندار بابل با تاکید بر شناسایی پروژه‌هایی که تا آغاز هفته دولت به اتمام خواهند رسید و قابلیت افتتاح و بهره‌برداری را دارند، گفت: در سفرهای استاندار مازندران به شهرستان‌های استان، اعتبارات مستقلی برای اتمام پروژه‌های اولویت‌دار اختصاص داده خواهد شد و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در نزدیک‌ترین زمان ممکن پروژه‌های مدنظر را به فرمانداری اعلام کنند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *