پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
فرماندار بابل

افتتاح 25 پروژه در بابل بمناسبت دهه فجر

افتتاح 25 پروژه در بابل بمناسبت دهه فجر

قربانعلی ولی‌زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت:

ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر امسال با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و مربوط به طیف و قشر خاصی نیست. بزرگترین و مهمترین دستاوردهای انقلاب، استقلال و آزادی جمهوری اسلامی است و حضور مردم پای صندوق‌های رای نشانه استقلال و آزادی هست.

در ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۲۵ پروژه به ارزش ریالی ۸۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد. برگزاری جشنواره‌های بومی محلی در بخش بندپی غربی و جشنواره توانمندسازی زنان روستایی در بخش گتاب را داریم.

در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران، یک غرفه را در آنجا جهت معرفی گردشگری شهرستان گرفتیم. در طرح نهضت ملی مسکن ۱۴ هزار نفر ثبت نام کردند که بیش از ۳ هزار نفر پایش شدند، میزان زمین مورد احتیاج این شهرستان ۲۰ هکتار هست که فعلا یک هکتار آن فراهم شد.

از پروژه‌های شاخص در دست اقدام شهرستان، آبرسانی به شهرهای گروه الف و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستاهای بابل «با ۲۹ پروژه نیمه کاره و که نیاز به ۷۵ میلیارد تومان بودجه می‌باشد» هست.

تکمیل فاضلاب بابل و امیرکلا که از سال ۷۲ با ۳۰ درصد پیشرفت نیمه کار ماند، تکمیل و شروع فاز دوم استادیوم شهدا ۷ تیر، تکمیل مجتمع ورزشی ده هکتاری حیدرکلا که علی رقم بازدیدهای فراوان کاری صورت نگرفت، تکمیل و تجهیز ۴۵ میلیارد تومانی سایت زباله انجیل سی، تعریض و زیرسازی جاده‌ها، تکمیل کنار گذر جنوبی که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و ساماندهی حاشیه بابلرود که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد از جمله پروژه‌هایی هست که با حضور رییس جمهور جهت تخصیص اعتبار در اولویت می‌باشد.

انعقاد تفاهم نامه ۲۲ مدرسه با مشارکت خیرین و هزینه ۷۲ میلیارد تومانی که ۵ مدرسه آن را در ایام دهه مبارک فجر افتتاح خواهیم کرد. ساخت میدان عرضه دام شمال کشور را در سه راه شیاده بندپی غربی شناسایی کردیم.

افتتاح بزرگترین مجتمع‌ ورزشی و تفریحی در مجتمع تاجی لاله‌آباد با ۳۰ میلیارد تومان و ساختمان بخشداری بندپی غربی در ایام‌ دهه مبارک فجر.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *