پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

افزایش مراکز خرید برنج در شهرستان بابل

افزایش مراکز خرید برنج در شهرستان بابل

     تعداد مراکز خرید برنج‌های انبارشده در شهرستان بابل از یک به سه مرکز افزایش یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه بر اساس مشاهدات عینی بیشترین میزان برنج‌ها در شالیکوبی‌های شهرستان انبار شده است گفت: طبق برنامه ریزی استانی یک مراکز خرید برنج در بخش بابلکنار شهرستان بابل مستقر شده بود.

او افزود: با توجه به میزان تولید برنج در شهرستان بابل و گستردگی جغرافیایی شهرستان حضور شالیکاران برای فروش برنج در یک مرکز سخت بود به همین دلیل تعداد مراکز خرید افزایش یافته است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل ادامه داد: یک مرکز خرید برنج در بخش بندپی شرقی و غربی و گتاب و یک مرکز خرید دیگر نیز در بخش لاله آباد این شهرستان فعال شده اند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه افزایش مراکز خرید برنج برای سهولت دسترسی شالیکاران جهت فروش برنج‌های انبار شده است، گفت: مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که خرید برنج توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال انجام است و این روند تا اتمام برنج‌ها در انبار‌ها ادامه خواهد داشت.

او افزود: استاندار مازندران به همه فرمانداران دستور اکید دادند که هرچه سریعتر مشکل دپوی برنج‌های استان حل شود و به صورت میدانی در مراکز حضور داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: در شهرستان بابل نیز همه بخشداران و دهیاران پای کار آمدند تا هر چه سریعتر مشکل وجود برنج‌های انبار شده برطرف شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *