پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
اهدای جهیزیه

اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نیازمندان در بابل

اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نیازمندان در بابل

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم اهدای ۱۰ سری جهیزیه به دختران نوعروس زندانیان نیازمند به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب (س) با بیان اینکه زندانیان نیازمند باید رحمت جامعه را نسبت به خود احساس کنند، گفت: آغوش رحمت جامعه به روی زندانیان نیازمند گشوده است.

وی با تاکید براینکه زمینه‌ای ایجاد شود تا پس از آزادی نیز جامعه زندانیان نیازمند را در آغوش گیرد، گفت: در ایام کرونا دستگاه‌های مختلف اقدام به توزیع تبلت و گوشی هوشمند بین خانوارهای نیازمند کردند.

وی ادامه داد: فضای مجازی همانند چاقوی تیزی است که باید برای ورودی به آن آموزش‌های لازم ارائه شود. آیت الله لائینی داشتن پیوست فرهنگی وعدالت را اجرای پروژه‌ها مهم برشمرد و گفت: تمامی طرح‌ها باید دارای پیوست فرهنگی و عدالت باشد.

حجت الاسلام ملاحسینی دادستان بابل، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، رزمایش کمک مومنانه با اهدای سبد کالا، اهدای تبلت به فرزندان دانش آموز زندانیان، تحویل کلید یک واحد مسکونی به خانواده زندانی نیازمند را کلنگ زنی ساخت منزل برای خانواده زندانی نیازمند را از جمله اقدامات انجمن حمایت از ندانیان در شهرستان ذکر کرد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *