پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
کریمی

بابل نیاز به چند فرماندار دارد

بابل نیاز به چند فرماندار دارد

علی کریمی‌فیروزجایی در نشست خبری:

داشتن یک فرماندار با جمعیتی که شهرستان بابل دارد، ظلم است. هر فرمانداری یک ردیف اعتباری دارد در حالی که شهرستان قائم‌شهر با دو نماینده، ۵ فرماندار دارد. بخش لاله‌آباد، استحقاق دارد یک فرماندار داشته باشد. شهرستان‌هایی مثل محمودآباد و فریدون‌کنار، با استقلالی که داشتند، پیشرفت کردند. پروژه روشنایی محور کنارگذر جنوبی، تقاطع‌های غیرهمسطح و.. بخاطر کمبود بودجه‌ها و اعتبارات محقق نشده است.

با پیگیری ما ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اضافه به پروژه آبرسانی شهرهای گروه الف اضافه شده است؛ این پروژه تا ۱.۵ میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش قرار خواهد داد. با پیگیری ما، شهرهای خوش‌رودپی و گلیا از پروژه آبرسانی شهرهای گروه الف بهره‌مند خواهند شد. برای اولین بار با پیگیری بنده، ۱۸ روستا از کمک خیرین از پروژه آبرسانی بهره‌مند می‌شوند.

احداث سد سجادرود که از مجلس هشتم پیگیری کرده بودیم را قول مساعد از آقای یخکشی، مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران برای انتخاب پیمانکار گرفتیم. در بحث زیرساخت اینترنت با فشار ما در جاهای مختلف دکل‌های زیادی نصب شده است. متاسفانه مدیرعامل مخابرات مازندران آنچنان که باید برای بابل کار نکرده است و سیستم مخابراتی در شهرستان بابل ضعیف است. رویه ما عدم دخالت در عزل و نصب‌ها است.

امروز دیداری با آقای حسینی‌پور، استاندار مازندران داشتم که ایشون گفتند نیروهایی که دارید را معرفی کنید. در مازندران ۵ گزینه مجمع نمایندگان برای استانداری به‌عنوان استاندار انتخاب نشده است و در نهایت گزینه شخص آقای رییسی انتخاب شد.

در بحث انتخاب سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، مصلحت نبود این شخص انتخاب شود و ایشون چند روز بعد استعفا کرده است؛ ایشون رییس درمانگاه بودند و سلسله مراتب برای رسیدن به جایگاه ریاست دانشگاه را طی نکردند.

در بحث انتخاب سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، وزیر بهداشت استعلامات لازم را برای حکم سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل نگرفته و تخلف کرده است و عدم برگزاری جلسه معارفه به دلیل پاسخ منفی مراجع ذیصلاح است.

در بحث اجرای طرح هادی، با حضور نیکزاد، رییس بنیاد مسکن کشور، ۸ روستا را بازدید کردیم و که حدود ۴ روستا وارد فاز اجرایی شده است و بقیه روستاها نیز در حال انجام است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *