پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
رایکا

برد شیرین رایکا مقابل مس شهر بابک

برد شیرین رایکا مقابل مس شهر بابک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر دیروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در شهر‌های مختلف برگزار شد که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۹ در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم مس شهر بابک کرمان بود که در پایان موفق شد مهمانش را با یک گل بدرقه کند.

شاگردان پیروز قربانی که یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته دو هستند می‌بایست در ۴ بازی باقیمانده تا پایان فصل، امتیازات لازم را جمع کنند تا از منطقه سقوط فرار کنند.

رایکا که برای پیروزی به میدان رفته بود از همان ابتدا دست به حملات متعدد زد تا اینکه در دقیقه ۳۵ توسط محمد آژیر به گل دست یافت. نیمه اول با همان تک گل به سود تیم رایکا به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز تیم رایکا سعی در حفظ توپ داشت و موفق به این کار شد و در شبی که هواداران خونگرم، از این تیم حمایت می‌کردند موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز ارزشمند این بازی شد.

پیروزی ارزشمند سه امتیازی رایکا در بابلطبق قوانین، در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند و سه تیم به لیگ دسته دو سقوط می‌کنند که تاکنون سقوط تیم‌های ماشین سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ پایین‌تر مسجل شده و تیم سوم هم تا پایان لیگ مشخص خواهد شد.

تیم رایکا با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول باقی ماند، اما فاصله اش را با تیم‌های دیگر کم کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *