پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
سازمان تبلیغات

برگزاری محفل انس با قرآن درمساجد بابل

برگزاری محفل انس با قرآن درمساجد بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل در حاشیه محفل انس با قرآن در حوزه علمیه خاتم الانبیاء این شهرستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ، علاوه بر آیین جمع خوانی قرآن کریم ، محفل انس با قرآن نیز در بیش از ۱۰۰ مسجد شهرستان بابل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی تبار ، پرسش و پاسخ سوالات شرعی، اقامه نمازدر بیش از هزار مسجد، سخنرانی در خصوص جهاد تبیین، ازدواج آسان و موضوعات دینی و مذهبی در زمینه ماه مبارک رمضان را از مهمترین برنامه روحانیون و طلاب در مساجد بابل عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل برگزاری جلسات هفتگی، دوره ویژه آموزشی برای هیئت امنای مساجد، برگزاری جلسه با مسئولان شهری و فرهنگی بابل ؛ حضور مبلغ و مبلغات در مدارس دخترانه و پسرانه با محوریت جهاد تبیین، دیدار با علما، حضور در مزار شهدا، حضور در خانه‌های سالمندان و دیدار با خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه رمضان برشمرد.

حجت الاسلام علی تبار به دایر شدن سه ایستگاه پرسش و پاسخ در مناطق پرازدحام شهر بابل و برگزاری دوره آموزشی برای طلاب خواهر و برادر در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی با محوریت جهاد تبیین، ازدواج آسان و افزایش جمعیت که از تأکیدات مقام معظم رهبری است برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *