پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
اورژانس

بیش از دو هزار ماموریت اورژانس بابل در مهرماه

بیش از دو هزار ماموریت اورژانس بابل در مهرماه

دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در مورد عملکرد سازمان  اورژانس بابل در مهر ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت:اورژانس بابل درمهر  ماه امسال در مجموع ۲۲۲۵ماموریت انجام داده است که ۹۶۱ ماموریت آن شهری و ۱۲۶۴ ماموریت جاده ای بوده است.

وی بیان داشت :از این تعداد  ماموریت هایی که سازمان اورژانس بابل  انجام داده است ۱۰۰۴بیمار یا مصدوم را به بیمارستان های شهرستان بابل منتقل کردند.  که ۴۴۸ انتقالی به  بیمارستان  شهری  بوده است و ۵۵۶ انتقالی به بیمارستان جاده ای بوده است.

وی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در  مهر ماه  بیان داشت برای ماموریت های  شهری ۸دقیقه و برای ماموریتهای جاده ای ۱۲ دقیقه بوده است.

وی افرود:در این ماه سازمان اورژانس بابل ۴۶۲ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد  ماموریت تصادفی ۱۵۸تصادفی شهری و۳۰۴تصادفی هم جاده ای بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل بیان کرد:بعداز ماموریت های تصادفی که رتبه یک ماموریت های سازمان  اورژانس  پیش بیمارستانی  بابل درمهر ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت های قلبی   با ۱۲۲ مورد و ماموریت های تنفسی  با ۷۴مورد و ماموریت مسمومیت با ۴۷مورد بوده است.

در ادامه دکتر لعلی گفت :در مهر  ماه  امسال، ۷۶۳۸بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۱۹۱مورد مزاحمت بوده است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *