پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
دانشگاه علوم پزشکی بابل

بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی بابل به‌زودی افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اورژانس بیمارستان امیرکلا و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دیالیز بابل در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

بلاغ مازندران: سید علی مظفرپورخوشرودی اظهار کرد: خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز با حجم بسیار بالا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال انجام است. وی افزود: پروژه‌های نیمه کاره بزرگ ما تقریبا پایان یافته است و پروژه بیمارستان امیرکلا و مرکز دیالیز ما به اتمام رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، خاطرنشان کرد: اورژانس بیمارستان امیرکلا و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دیالیز بابل در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

این مسئول، مشکل اصلی حال حاضر بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه را میزان پرداختی‌ها و کمبود نیروی انسانی برشمرد و گفت:میزان دریافتی پرستاران محل گلایه و اعتراض آنان است که به علت عدم همخوانی با حجم کار آنان است.

مظفرپور تاکید کرد: با شرایط موجود، رغبت برای حرفه پرستاری و کار در این حرفه، رو به کاهش است و این مشکل در سطح ملی وجود دارد. وی ادامه داد: سختی‌های این حرفه و دریافتی کم در قبال سختی کار موجب این معضل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، متذکر شد: بدهی‌های انباشته تأمین اجتماعی به دانشگاه‌های علوم پزشکی جزو مسائل مهمی است که باید حل شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *