پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

مراجعه ۳ هزار نفر به سلامتکده دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۱۰ ماه گذشته

 رئیس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل از مراجعه ۳ هزار نفری به سلامتکده این دانشگاه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

 

ایسنا: به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر نرگس گرجی گفت: سلامتکده طب سنتی این دانشکده به‌عنوان نخستین سلامتکده مستقل طب ایرانی در کشور، در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون سالانه بیش از یک‌هزار بیمار به این مرکز مراجعه کردند.

رئیس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳ هزار نفر به این مرکز مراجعه داشتند، بیان کرد: در ایام هفته از روزهای شنبه تا چهارشنبه همه روزه توسط متخصصین طب ایرانی و اعضای هیات علمی دانشگاه ویزیت انجام می‌شود.

وی افزود: علاوه بر ویزیت بیماران، تعیین مزاج و دریافت نسخه‌های دارویی در صورت صلاحدید پزشک متخصص از خدمات کمک درمانی مثل: ماساژ، بادکش، فصد، حجامت و زالو درمانی و در مواردی طب سوزنی کمک گرفته می‌شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل عنوان کردند: در این مرکز ارائه فرآورده‌های طبیعی و داروهای گیاهی موجود است که عزیزان می‌توانند برای دریافت نسخه و یا فرآوردهای گیاهی مدنظر به این مرکز مراجعه کنند.

متخصص طب سنتی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: مراجعه کنندگان برای دریافت نوبت می‌توانند از سامانه الکترونیک دانشگاه تحت عنوان  nobat.mubabol.ac.ir استفاده کنند و چنانچه به هر دلیلی استفاده از این سامانه و یا ورود به آن دچار مشکل شدند؛ می‌توانند با شماره ۰۱۱۳۲۲۵۳۵۲۶ با همکاران در بخش پذیرش سلامتکده تماس تلفنی حاصل کنند و یا حضوری برای دریافت نوبت مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *