پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

تأیید صحت نتایج انتخابات بابل بعد از بازشماری تعدادی از صندوق‌ها

بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است.

 

شمال نیوز: سرپرست فرماندار بابل با اشاره به اعتراض چهار نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه گفت: بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است.

به گزارش شمال نیوز، علی پیرفلک سرپرست فرماندار بابل، صحت نتایج انتخابات در این شهرستان را تأیید کرد و افزود: پس از انتشار آگهی نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بابل در مهلت تعیین شده با اعتراض چهار نفر از نامزدها همراه بود و آنها درخواست رسیدگی داشتند.

سرپرست فرمانداری بابل بیان کرد: باتوجه به اینکه سه نفر از داوطلبان معترض برای دلایل اعتراض خود مستنداتی ارائه نکردند و همچنین عدم تاثیر آن در فرآیند انتخابات، اعتراضات مورد تایید اعضای هیأت اجرایی و نظارت شهرستان قرار نگرفت.

پیرفلک با اشاره به اینکه اعتراض نفر سوم انتخابات مورد تأیید و بررسی قرار گرفت، گفت: بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها نتیجه حاصله همچنان بر صحت آگهی انتخابات و نفرات اول تا سوم صحه گذاشته و هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *