پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

کمیته امداد بابل ۴۶ دانش آموز نخبه را تحت پوشش دارد

رئیس کمیته امداد بابل با بیان این که یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش این نهاد در این شهرستان هستند، گفت: از این تعداد ۴۶ دانش آموز نخبه و المپیادی محسوب می شوند.

 

 ایرنا: احمد نیک پور روز سه شنبه در نشست خبری در بابل افزود: تعدادی از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد بابل موفق به کسب رتبه تک رقمی در کنکور سراسری شدند و در بهترین دانشگاه کشور مشغول تحصیل در رشته پزشکی هستند.

وی اظهار داشت: کمیته امداد از طریق خانواده ها و مدرسه به صورت مستمر پیگیر فرایند تحصیل این دانش آموزان است.

نیک پور با بیان این که خدمات کمیته امداد چند بُعدی است، خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره به زوج های جوان تحت پوشش این نهاد هم از جمله دغدغه های ما محسوب می شود.

رئیس کمیته امداد بابل ادامه داد: در یک سال گذشته با سرمایه گذاری یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریالی برای یک هزار و ۳۴۵ هزار نفر در این شهرستان شغل ایجاد شد.

وی بیان داشت: ۷۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل در سال گذشته به مرحله خود کفایی رسیدند و از مدار حمایت کمیته امداد خارج شدند، که تحقق این فرایند از جمله برنامه های جدی پیش روی کمیته امداد است.

این مقام مسوول تصریح کرد: ماهانه بیش از ۹۰ میلیارد ریال مستمری به خانواده ها و افراد تحت پوشش کمیته امداد بابل پرداخت می شود.

۹ هزار و ۶۰۰ خانواده در شهرستان بابل تحت پوشش کمیته امداد هستند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *