پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

توزیع میوه شب عید در 4 نقطه شهر بابل/نمایشگاه بهاره با 150 غرفه در حال برگزاری است

توزیع میوه شب عید در 4 نقطه شهر بابل/نمایشگاه بهاره با 150 غرفه در حال برگزاری است

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل ، با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره با 150 غرفه همچنان در حال برگزاری می باشد، گفت؛ توزیع میوه شب عید نیز در 4 نقطه شهر و بخش ها و روستاها صورت می‌گیرد.


خبرگزاری آریا: دکترعزیززاده گرجی معاون استاندارو فرماندارویژه شهرستان بابل در گفت و گویی بیان داشت؛ تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار در شهرستان بابل است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.    
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام عید و ضرورت برقراری آرامش و امید در بین مردم با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.          
نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با اشاره به اینکه در بازدید های صورت گرفته تاکنون 41مورد تخلف و تشکیل پرونده برای متخلفین انجام شده است، افزود؛ برگزاری نمایشگاه بهاره در محل سایت نمایشگاهی تجارت گستر شهرستان با 150 غرفه و تخصیص غرفه های عرضه گوشت ومرغ از 15 اسفندماه تاکنون در حال توزیع میباشد.      
فرماندارویژه شهرستان بابل اظهار داشت؛  برای جذب و توزیع گوشت و مرغ تنطیم بازار با محوریت اصناف و اتحادیه ها و توزیع مناسب در سطح شهرستان و بخش‌ها پیگیری های خوبی انجام شد، بطوریکه تاکنون بیش از   45تن گوشت و  75 تن مرغ تنظیم بازار منجمد جذب ودر سطح شهرستان توزیع گردید.      
وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای عرضه میوه شب عید نیر در 4 نقطه شهری و همچنین بخشها با استفاده از ظرفیت اصناف و تعاون روستایی صورت گرفته است، گفت؛ برای صنوف خدماتی بویژه خبازی ها و تعمیرکاران خودرو و مراکز پذیرایی برای ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک  رمضان برنامه ریزی و لیست های کشیک مشخص شد.  
دکتر عزیززاده گرجی اظهار داشت؛ برای تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی به ویژه آرد و شکر  هیچ مشکلی در شهرستان نداریم.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *