پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
رایکای بابل

تیم فوتبال دسته اولی رایکا بابل فروخته شد

تیم فوتبال دسته اولی رایکا بابل فروخته شد

تیم فوتبال دسته اول رایکا به یک خریدار بابلی فروخته شد و در فصل جدید با عنوان دریای بابل به میدان می‌رود. مهدی بادی کناری رئیس هیات فوتبال بابل شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم فوتبال دسته اولی رایکا به یک خریدار بابلی به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان فروخته شد .

 وی گفت : جواد رمضانی خریدار و مالک جدید تیم فوتبال رایکا  است که مالک جدید  نام این تیم را به دریای بابل تغییر داده است. بادی کناری ادامه داد:  هیات فوتبال بابل با این معامله موافقت کرد و شامگاه امروز فرآیند نقل و انتقالات انجام شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۰ روز دیگر زمان آغاز فصل جدید فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور است، ابراز امیدواری کرد دریای بابل بتوانند به تمرکز و آمادگی لازم برای بازی در فصل پیش رو برسد .

 وی ادامه داد: هیات فوتبال شهرستان و مدیران ارشد مخالف خرید و فروش تیم رایکا نبودند بلکه ماندگاری سهمیه لیگ دسته اولی در بابل خط قرمز شهرستان بوده است .

تیم فوتبال رایکا بابل حدود ۲ ماه در مدار فروش قرار داشت که در نهایت شامگاه امروز این تیم فوتبال دسته اولی به خریدار بابلی فروخته شد. تیم فوتبال دسته اولی رایکا بابل فصل گذشته با ۳۸ امتیاز تنها با اختلاف یک امتیاز از خطر سقوط به دسته دوم در امان ماند.

۲۰ مرداد ماه جاری زمان قرعه کشی بازی های لیگ دسته اول فوتبال و اول شهریور ماه زمان آغاز مسابقات است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *