پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
اورژانس

ثبت 136 مصدوم تصادفی در 5 روز گذشته توسط اورژانس ۱۱۵بابل

ثبت 136 مصدوم تصادفی در 5 روز گذشته توسط اورژانس ۱۱۵بابل

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بابل؛ دکتر لعلی رئیس اورژانس بابل درمورد عملکرد اورژانس بابل در ۵روز گذشته  اظهار داشت: اورژانس بابل در مجموع ۴۷۸ماموریت انجام داده است که ۱۴۶ماموریت آن شهری و ۳۳۲ماموریت جاده ای بوده است.

وی بیان داشت: از این تعداد  ماموریت هایی که سازمان اورژانس بابل  انجام داده است ۲۵۰بیمار یا مصدوم را به بیمارستان های شهرستان بابل منتقل کردند.

میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در  اردیبهشت  ماه  برای ماموریت های  شهری ۸دقیقه و برای ماموریتهای جاده ای ۱۵دقیقه بوده است.

وی افزود: در این ۵ روز سازمان اورژانس بابل ۱۳۶ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد  ماموریت تصادفی ۲۴تصادفی شهری و۱۱۲تصادفی هم جاده ای بوده است

رئیس اورژانس بابل اطهار داشت: بعداز ماموریت های تصادفی که رتبه یک ماموریت های سازمان  اورژانس  پیش بیمارستانی  بابل در ۵روز گذشته بود، ماموریت های قلبی  با ۲۴مورد و ماموریت های تنفسی با ۹مورد و ماموریت مسمومیت با ۸مورد بوده است.

در ادامه دکتر لعلی گفت: در ۵روز گذشته ۱۵۲۹بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۳۹مورد مزاحمت بوده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *