پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
رایکای بابل

رایکای بابل به دنبال امتیاز در گرمای جنوب

رایکا به دنبال امتیاز در گرمای جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۲۰:۰۵ دقیقه امشب در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

رایکا که هفته قبل پس از چندین ماه خانه به دوشی در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف قشقایی شیراز رفت موفق به برتری ۲ بر ۰ مقابل مهمانش شد و پس از چند هفته موفق به چشیدن طعم شیرین پیروزی شد.

شاگردان پیروز قربانی با برد شیرین هفته گذشته ۲۴ امتیازی شده و به ادامه مسابقات امیدوار شدند.

بازی رفت در سیمرغ با نتیجه ۲ بر ۱ به سود استقلال تمام شد و رایکا برای جبران شکست دور رفت راهی اهواز شده است.

تیم استقلال خوزستان که با ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول جای دارد امید زیادی برای رسیدن به بالای جدول و صعود به لیگ برتر ندارد، اما آن‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا در صف مدعیان باشند.

کوبل داوری دیدار دو تیم رایکا بابل و استقلال خوزستان اعلام شد. این دیدار را امید جمشیدی سوت خواهد زد. جمشیدی را در امر قضاوت بهروز عالمی و محسن دوستان همراهی خواهند کرد و حامد رنجبر نیز داور چهارم این بازی خواهد بود. همچنین مهدی پاکزاد نیز بر امر داوری این بازی نظارت خواهد داشت.

جلسه هماهنگی دیدار دو تیم رایکا بابل و استقلال خوزستان دیشب برگزار شد. در این نشست مقرر گردید، تیم میزبان (استقلال) با لباس آبی و همچنین تیم میهمان (رایکا) با لباس یکدست سفید به میدان خواهند رفت.

بنا به دستور ناظر بازی، این بازی بدون تماشاگر اعلام شد. با توجه به فراهم نبودن زیر ساخت لازم در ورزشگاه تختی آبادان و همچنین عدم صدور مجوز توسط ستاد ملی کرونا و شورای تامین، دیدار امشب دو تیم استقلال خوزستان و رایکا بابل بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *